Home > Sert Sex Hikayeleri

Sert Sex Hikayeleri

Birbirinden kaliteli bir am deliğini veya göt deliğini azgınlıktan ötürü şiddetli bir şekilde adeta parçalarcasına siken erkeklerin altında kalan kadınların anlattığı sert sex hikayelerini okuyarak orgazm olabilirsiniz.

Bu Kadın Bir Başka Sex Hastası

Senelik izine çıktığımda zaman geçmek bilmiyordu bende arkadaşların yanlarına uğrayıp zaman geçirmeye çalışıyordum mobilyacı arkadaşıma uğradım hoşbeş derken telefonu çaldı müşterisi arıyordu bana sende gel takılırsın yanımda dedi beraber gittik bununla ama kadının ihtiyacı farklıymış başına vurmuş arkadaşım tokmakcısıymış grup istediler katıldım. Burası nasıl olacak bu boyda yeter mi gibi sorular sorunca bayan yanımdan kalktı ve arkadasın yanına gitti ben …

Devamını Oku

Gece Film İzleyip Sahneleri Denemek İstedik

Evlerinde yatılı misafir kaldığım yakınım genç kızıyla gece geç saatlere kadar filim izledik filimde sevişme sahneleri bol olunca ikimizde gençiz kanımız kaynıyor ya dayanamadık hadi yatalım dedim ama uyku tutmuyor aklımızda filimden sahneler vardı gel yanımda yat dediğinde anladım ki bu gece seks yapacağız. Bana sirtini verdi ve yatti. Sonra ben nasil olduysa cok fena azmistim zaten gitmedende onu sikebilme …

Devamını Oku

Fatma Fantezili Sekste Bir Numara

Selam arkadaşlar. 11 yıllık evli bir çiftiz. İzmir‘de yaşıyoruz. Ben 32 eşim 36 yaşında. Birbirini gerçekten seven ve saygı duyan bir çiftiz. Eşim inşaat mühendisi, bense lise mezunu bir ev hanımıyım. İki kızımız var. Gerçek adımı vermemde bir sakınca görmüyorum. Adım Ayşe. Tesettürlü, 55 kiloda ve 165 boyundayım. Eşim de ben de sexi çok ama çok seviyoruz. Her zaman heyecan …

Devamını Oku

Rüyalarımda Gördüklerimi Bana Yaşattı

Merhaba ben Gizem 24 yaşındayım ve Trabzon’dan yazıyorum. Bizim buralar da her yerde yeşillik ve doğa insanın da güzelleşmesini sağlıyor ve bu erkek kadın demeden daha çekici bir halde olunmasına neden oluyor. Tabi güzelliklerin ve bu çekiciliklerin sonucunda oldukça etkileyici olan sonuçlar da ortaya çıkıyor. Benim güzelliğimi köyde bilmeyen yok ama bir duyan olur diye yaşamak için istediklerimi sürekli içime …

Devamını Oku

Kız Kardeşimi Analdan Becerdim

Merhaba seks hikaye takipçileri. Bende başımdan geçmez dediğim harika hikayem var. Kız kardeşim geçen yaz evlendi.Kocasını eskiden tanıyorum çok sapık biridir.Enişte efendi bir süre işsiz kalınca doğal olarak nedense bende anlamadım bize taşındılar. Annem ve babam onlara kucak açtı.Tabi bu durumdan ben rahatsız oluyordum.Geceleri eniştem kardeşimi çok sağlam sikiyor sesleri kulağımdan çıkmıyordu. Geceleri seks yaptıktan sonra kız banyoya gidip gelince …

Devamını Oku

Kuzenimle Havuzda Deli Gibi Sikiştik

Merhaba arkadaşlar ben Kübra, 16 yaşındayım. Antalya’da yaşıyorum, tatil olmuştu. Kuzenlerle ve onların aileleriyle tatile gidecektik. Karar verdik, kiraladığımız yazlığa doğru yola çıkacaktık. Pazartesi günü yola çıktık aynı gün Mersin’e vardık akşam. Kuzenlerimde ertesi gün geldi. İlk gün gezdik Mersin Forum falan. Sonra bizimkiler ve kuzenimin ailesi denize gitti. Ben kuzenim Yusuf ve kardeşi Büşra evde kaldık. Büşra ise ben …

Devamını Oku

Üniversiteli Komşumla Artık Her Gece Sikişiyoruz

Arkadaşlar ben Ceylan 30 yaşındayım, eşimden 2 yıl önce boşandım. Fiziğimde gayet yerindedir, övünmek gibi olmasın. 2 yıldır azmıştım, çünkü hiç ilişkiye girmedim canlı bir şey yaşamadım. Sadece dildo ve vibratörlerle kendimi tatmin etmeye çalışıyordum. Ama nafile olmuyordu, bir gün yine böyle zevkin doruklarını yaşamak isterken büyük bir patlıcan mutfaktan getirip amıma sokmaya başladım. Çok acıyordu çünkü büyüktü, git gel …

Devamını Oku

Üniversitede Yaşadığım Harika Deneyim

Adım umut. Üniversite maceralarımdan bir tanesini anlatacağım. Her gün okulda konuşup muhabbet ettiğim bir kız vardı gerçekten çok yakındık birbirimize evine gidip geliyodum. çok güzel yemekler yapardı ev arkadaşları da çok iyiydi hafta sonu ev arkadaşları evinin yakın olması üzerine ailelerine kalıyordu yine bi hafta sonu umut  bu akşam bize gelebilir misin dedi bende hayırdır falan dedim kesin gel dedi …

Devamını Oku

Götten Bağırta Bağırta Siktim

Sizlere tazecik liseli kızın götünü nasıl siktiğimi anlatacağım. Ben 24 yaşında 176 boyunda sempatik bir erkeğim. Lafı çok uzatmadan konuya giriyorum umarın sıkılmazsını. Lise çağlarında bilirsiniz ki ilk seks deneyimlerinin bol bulunduğu çağlardır. Bende lisede okurken benden 2 yaş büyük olan serpil ile bir şeyler yaşıyordum. Serpille hafta sonları buluşup deniz kenarına tenha cafelere giderdik. Buralarda bilirsiniz ki pek fazla …

Devamını Oku

Bağırtarak Siktim

Merhaba sizlere benim ilk seks maceramı paylaşmak istedim ben henüz 17 yaşına yeni girmiştim. Dayımın kızı ise 18 yaşlarındaydı. Biz Ankara’ya yeni taşınmıştık. Dayımın kızı (Eylül) yanımızda 1 haftalık misafir olarak kalmıştı. Ben salon da yatıyorum Eylül ve küçük erkek kardeşim çocuk odasında kalıyorlardı. Eylül’ü ilk gördüğünde çılgına dönmüştüm iri göğüsleri ve yuvarlak kalçasıyla beni çıldırtıyordu. Her gece onu uyurken …

Devamını Oku

Okulun Salağına Verdim

Herkese merhaba, ben 18 yaşında erkeklerin güzel bulduğu genç bir kızım. Okulumda Sait adında çok salak, çok embesil ve çok şapşal bir çocuk vardı. Ancak bu çocuk bana çok seksi geliyordu. Ve vücudunu oldukça çok merak ediyordum. Bir gün beden dersindeyken bilerek üzerine kola döktüm, vücudu ıslandı ve t – shirt ünü çıkarttı. Gördüğüm manzara karşısında yutkunamadım. Üçgen bir vücut …

Devamını Oku

Abilerim Beni Tosta Çevirdi

lisede sikiştim

İsmim Betüş Balıkesir doğumlu olmama karşın izmir’de ikamet ediyorum. Sizlere anlatacağım hikaye son aşama gerçektir. Bundan 5 yıl önce iyi bir ailemiz ve iyi bir düzenimiz vardı. 3 kardeşiz Ben en küçükleriyim. 2 tanede abim var. Abilerim ozamanlar üniversite 3. Sınıfa gidiyorlardı. Bende lise son sınıfta sürünüyordum. Serdar diye bir erkek dostum vardı. Onunla her yerde sikişiyor ve sevişiyorduk. Bir …

Devamını Oku